Lets Go Follow Aku

Monday 20 June 2011

Apa itu Maksud Kasih Sayang / Suka / Cinta ? ak masih blur lagi ~`(.)`(.)`~

KASIH SAYANG
kasih sayang huhu..sbenar ny ak xtaw la paham sangat dengan benda ne..yang cuma ak taw kasih sayang kte pada yang ade dan yang tiada..dengan semua orang kita boleh berkasih sayang..dengan ayah,mak, abg, kakak,sdara mara, kawan n cikgu kte kew..semua boleh..kasih sayanga kepada haiwan pown ade huhu... yang sentiasa de sisi kte..nk senang cite all la.."Rasa kasih sayang ialah cenderung dan tertariknya hati seseorang secara mendalam kepada seseorang yang lain. Atau kepada selain manusia yakni benda-benda dan makhluk-makhluk lain " yup betul cam ak sayang pada Abin aku yang nakal huhu n kuat makan..
 
SUKA 
"suka" tu bukan maksud suka nak buat jadi pakwe or something like that ok (kalau dia orang la)... Suka just sekadar suka...Kalau suka kt orang kita mesti suka tengok muka dia yang boleh dikatakan cantik n handsome tu (tak boleh puji lebih2), but lau cam ak ne..aku jenis suka semua..huhu wah tamak plak ak ne kn..aku plak suka pada benda2 seni la coz jiwa ak de lahir kn seni ( perasan lbh lak ak ne)..suka pada someone pown boleh gak..cam secret admire kate kn..suka cam gitu2 jew..cam peminat dengan artis..so makne Suka kowg paham2 sdiri la..AKU SUKA KAMERA..ADE SAPE2 NAK HADIAH KAN SAYE SEBIJI NIKON hahahah..


CINTA
  • Cinta bererti jika kita benar-benar mencintai seseorang kita tidak akan pernah berhenti memikirkan tentang mereka walaupun sesaat dan merasakan dialah segalanya.
  • Cinta adalah perasaan yang tak dapat dilihat dan di jelaskan tapi boleh dirasai dan jika kita benar benar menyintainya, kita sanggup mati untuk mereka 
  • Cinta merupakan pencetus corak kebahagiaan dalam hati kita... bila hati dah cinta segalanya menjadi  indah...semakin indah.... terus indah....(wah tul kew hahaha baru ku paham)
so kepada mereka yang masih xpaham benda2 ne jangan tanye ak k..ak bukan pakar bab2 ne..ak pown tengok dekat internet nak taw maksud lebih m'dalam...hahah so ringan2 kan mate n tangan anda untuk selami semua ini..dont play2..hahaha

No comments:

Post a Comment